Inloggen - Contact

Inkoopbeleid gemeente Krimpen aan den IJssel

Gepubliceerd op 11 april 2018

Inkoopavond Gemeente Krimpen aan den IJssel maandag 16 april 

Bent u ondernemer en heeft u producten, werken of diensten die interessant zijn voor de gemeente?
Kom dan op 16 april naar de bijeenkomst ‘Zaken doen met de gemeente Krimpen aan den IJssel’.
Meldt u zich aan via www.krimpenaandenijssel.nl/inkoopavond

Stimuleren van lokaal ondernemerschap
Sinds een aantal jaar zet de gemeente zich in om het aantal lokale ondernemers waar we zaken mee doen te vergroten.
Hierin is zeker vooruitgang geboekt maar het kan altijd beter.
Daarom willen we graag beter weten wat Krimpense ondernemers te bieden hebben. 

Geef uw bedrijfsgegevens aan ons doorIk nodig  u graag uit voor de inkoopavond om persoonlijk kennis met u te maken!
Om lokale ondernemers zoals u gericht uit te kunnen nodigen voor aanbestedingen is het voor ons van belang dat wij weten welke activiteiten uw onderneming ontplooit.
Deze informatie nemen wij op in een database, zodat we beter in staat zijn u als Krimpense ondernemer voor aanbestedingen te benaderen. 
Ook als u niet in de gelegenheid bent om naar de informatieavond te komen, vragen wij u om uw bedrijfsgegevens in te vullen.
Dit kan via het online formulier op www.krimpenaandenijssel.nl/inkoopbedrijven
Programma 16 april:
19.15 uur             Inloop
19.30 uur             Welkom door Wethouder Oosterwijk
19.40 uur             Presentatie inkoopbeleid gemeente Krimpen aan den IJssel
20.15 uur             Interactieve kennismakingsmarkt:

Maak kennis met gemeentelijke inkopers op onder andere facilitair gebied, vastgoed, communicatie, ruimte, duurzaamheid en sociaal domein.
 

Tot 16 april! 


| Tags:

Terug